Hoppa till innehåll
Anime.se

Kommande Animé-DVDer i Sverige [Uppdaterad 2006-01-30]


Genma
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...
Alla dessa är alltså svensk-textade?

Det är en lite fråga som jag tänkte att det är onödigt om jag ställer man jag kunnde inte låta bli.

Vissa, ja. Dock är ett fåtal endast med svenskt tal, oftaste de billigare som kostar runt 69 kronor. Fullpris-DVDerna har i regel svensk text vad jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jag kommer gråta floder, floder av lycka om de släpper alla 113 avsnitt av Galaxy Express 999 med japanskt tal och svensk alternativt engelsk text. Det är ju nästan så man blir stolt. Fast man önskar ju ändå att de tagit typ Captain Harlock först. Men man kan ju inte få allt. Mer Reiji åt folket!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer gråta floder, floder av lycka om de släpper alla 113 avsnitt av Galaxy Express 999 med japanskt tal och svensk alternativt engelsk text. Det är ju nästan så man blir stolt. Fast man önskar ju ändå att de tagit typ Captain Harlock först. Men man kan ju inte få allt. Mer Reiji åt folket!
De Galaxexpressen-DVDer som släpps nu är desvärre de med svensk tal (gissningsvis är det den uppfräschade boxen som släpps som lösa DVDer). Om de planerar att släppa DVDer med japanskt tal vet jag tyvärr inte.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Va!? Svenska anime... ;) (jag är visserligen lite efterbliven) Trodde aldrig att det skulle hända! >.< Hoppas det blir bra dubbat och bra textat... B)
Jodå och detta är bara början. Både Enima och Sandrew Metronome kommer släppa mycket mer i framtiden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Hur stor är chansen att någon av de äldre Studio Ghibli filmerna kommer komma med svensk text? Till exempel Laputa - Castle in the Sky?
Jag tror det inte är helt omöjligt att de kommer släppas i Sverige med tanke på att Spirited Away har gått på bio och släpps på DVD här redan. Dessutom kommer 'Howls flygande slott' till de svenska biograferna i September.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...