Hoppa till innehåll
Anime.se

Kommande Animé-DVDer i Sverige [Uppdaterad 2006-01-30]


Genma
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 3 weeks later...
alltså våga vägra svensk subb på anime ..det är ju hemskt !!! :blush:

 

det enda rätta är japanskt språk med engelsk subb :)

det är så det ska vara lalalala -nunnar på nån slags låt med ett visst svenskt band -

Du får gärna förklara varför det är så "rätt" med _engelsk_ text till ett _japanskt_ verk i _Sverige_. Nu är Du löjlig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att anime serier som har under texter ska ha dom på engelska. Detta för att jag tycker det känns fel att läsa texter till anime på svenska. Njae tycker helt enkelt inte det passar det ska vara Japanskt tal. Engelsk textning... :)
Mycket underligt, som sagt. Jag förutsätter att Ditt modersmål är svenska och då borde väl svenska undertexter vara ganska perfekt, eller?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo svenska är mitt modersmål. Men när jag spelar spel och ser på tv så är det engelska som gäller kan inte säga varför men det bara blir så. konstigt ja men det e det som jag tycker blir rätt...

Som tex. mitt XP är på engelska och alla mina spel är installerade på engelska och alla filmer jag ser på är på engelska eller engelsk text... :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo svenska är mitt modersmål. Men när jag spelar spel och ser på tv så är det engelska som gäller kan inte säga varför men det bara blir så. konstigt ja men det e det som jag tycker blir rätt...

Som tex. mitt XP är på engelska och alla mina spel är installerade på engelska och alla filmer jag ser på är på engelska eller engelsk text... :S

 

Led av samma "problem" ett antal år, tills nyligen, då jag lärde mig uppskatta svenskan mer. Numera har jag inga problem med svensk textning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 weeks later...
Kan ingen uppdatatera listan?
Det skulle jag kunna göra men dessvärre har jag ingen konkret information med exakta datum och månader för nästkommande DVD-släpp. Jag har inte bedrivit något hård detektivarbete kanske men det finns ingen info på de distrubitör- och återförsäljarsidor jag letat på. Jag återkommer så fort jag får mer information.

 

Om Du, eller någon annan, får nys om titlar och datum för Ni gärna meddela mig, t.ex. via ett Privatmeddelande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Kinos resa - Volym 3 2005-11-09

Kinos resa - Volym 4 2005-11-09

Lupin 3: The Fuma Conspiracy 2005-11-09

Samurai Champloo - Vol 4 2005-11-09

Ultimate Manga collection - Limited box set under 2005 iställe för augusti

Se där, de där var inte där igår. Tackar! (Skicka gärna PM som innan så ser jag det snabbare) ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_produkt.php?lang=&id=47981&ref=

Get Backers Vol 1 (2-disc) tio avsnitt :rolleyes:

Text: Svenska

Ljud: Japanska (Stereo)

Ooh, den skulle jag gärna köpa. Fast det beror väl på om det innehåller något extramaterial. Med de amerikanska utgåvorna kan man ju dessutom få en fin samlarbox att ha alla DVD:er i... hm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...