Hoppa till innehåll
Anime.se

Den snyggaste kvinnliga animekaraktären


soujiro
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 298
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Herid, det är bara för att du är vilse i din instängda värld ;)

 

Nej skämt o sido. Tror att man lever sig in så pass i det man kollar på så att man skulle kunna tända på en sådan. Jag gör det iaf... Anser inte det som konstigt eller ngt sådant heller. Rätt normalt faktiskt. Visserligen låter det skumt, men det skiter jag i =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herid Fel borde nog ta och tona ner sina små person påhopp..

 

Personligen "tänder" jag inte på animefigurer som vissa andra gör...

*Sneglar på Rockman*

 

sätt X antal onödiga kommentarer ifrån dig nu emot Rockman...

Men men, det ska väll vara några intriger på varje forum :blush: ;)

om man nu får kalla det intriger..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herid Fel borde nog ta och tona ner sina små person påhopp..

 

Personligen "tänder" jag inte på animefigurer som vissa andra gör...

*Sneglar på Rockman*

 

sätt X antal onödiga kommentarer ifrån dig nu emot Rockman...

Men men, det ska väll vara några intriger på varje forum ;) XD

om man nu får kalla det intriger..

 

Jag tror dem känner varandra IRL...

 

Jare jare T_T

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kanske skulle göra något åt den där harid fel (knäcker elakt med fingrarna, pillar på hammaren jag brukar bära runt på) Hö hö hö....

 

 

Ps: Jo, det är sant jag brukar bära runt på en hammare.... Ibland bär jag runt på mitt gamla brännbollsträ. Har en skiftnyckel ochså... Varför? Tja du... VArför gör man något egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, vi känner varandra IRL. Men kommentarerna blir inte mindre onödiga för det.

Jag börjar bli jävligt trött på det.

 

Sa aldrig att dem inte var onödiga, men det förklara intrigerna kanske? ^^ Du får väl spöa på honom när ni ses eller dylikt. Om du nu tror det hjälper ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

just nu har jag fastnat för flickorna i Full Metal Panic! men det varierar.

 

1:or.

*Chidori Kaname från FMP! - kvinna !

*Testarossa Theresa från FMP! - gullig, har lust att krama sönder henne.

*Mizuho Kazami från OT - sensei !!

*De flesta i Love Hina

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Av någon outgrundlig anledning kunde jag inte låta bli att läsa igenom tråden från början till slut såhär mitt i natten. Misstänker att jag är understimulerad. =)

 

Många trevliga förslag har kommit fram och jag kan bara konstatera att jag verkar vara ensam om att ha Love Hina's Kitsune som min numero uno... Varför?

 

Hon är "easy", har en lagom sadistisk attityd och dricker som en fisk. Hon har trevliga former och verkar ganska världsvan. Med andra ord betydligt trevligare att spendera litet kvalitetstid med än någon mindre erfaren tjej.

 

2:a och 3:a-platserna knips av Theresa Testarossa från FMP och Celes Victoria i Hellsing.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Av någon outgrundlig anledning kunde jag inte låta bli att läsa igenom tråden från början till slut såhär mitt i natten. Misstänker att jag är understimulerad. =)

 

Många trevliga förslag har kommit fram och jag kan bara konstatera att jag verkar vara ensam om att ha Love Hina's Kitsune som min numero uno... Varför?

 

Hon är "easy", har en lagom sadistisk attityd och dricker som en fisk. Hon har trevliga former och verkar ganska världsvan. Med andra ord betydligt trevligare att spendera litet kvalitetstid med än någon mindre erfaren tjej.

 

2:a och 3:a-platserna knips av Theresa Testarossa från FMP och Celes Victoria i Hellsing.

 

Hell yeah! Hur kunde jag glömma henne... Men Victoria e hetast. Blond med röda ögon....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...