Hoppa till innehåll
Anime.se

Fortsätt serien. Del 32 (13/6)


PsychoCaptain
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 609
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Nåt snusk blir det inte. Även om det hade varit trevlig :rolleyes: . Ursäkta om det tar lite tid, skulle gjort färdigt allt imorgon men nu kommer halloween firande och läxor i vägen. Nåja, räkna med att den kommer nästa vecka... tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, luras, icke! Men vad gör man om det bara kommer svart när man scannar. Hjälp mig så får ni den idag (natt^^måndag). Det kommer ingenting förutom svart. Är det lampan som är mysko?

 

Det här är vad som kommer när jag försöker scanna:

 

http://img.photobucket.com/albums/v320/ ... g/crap.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, luras, icke! Men vad gör man om det bara kommer svart när man scannar. Hjälp mig så får ni den idag (natt^^måndag). Det kommer ingenting förutom svart. Är det lampan som är mysko?

 

Det här är vad som kommer när jag försöker scanna:

 

http://img.photobucket.com/albums/v320/ ... g/crap.jpg

 

Nja, det där såg man inte mycket av XD

Dags att inskaffa en ny scanner Grunt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvär Grunt. Tråden dör om vi måste vänta längre. Hade varit kul att se din serie. Du kanske kan posta den ändå lite senare som en bonus.

 

Men nu lämnar vi vidare facklan till Jasper! Sätt igång och teckna! Alla här är utsvultna på en fortsättning, det hänger på dig Jasper ;)

 

Bara så det inte blir upplopp av ren serie-abstinens kommer här ett litet mellanspel av undertecknad:

Mellanspel

 

Och om någon undrar ser listan nu ut såhär:

Jasper - Skatan Milla - PsychoCaptain - Athanasia - Hellsinger - Japs - Håkan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...