Hoppa till innehåll
Anime.se

Psychos galleri. Första uppdateringen 2008!


PsychoCaptain
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 312
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

  • 3 weeks later...

Här är en bild som blev till när jag satt och lekte med mitt bidrag till hösttävlingen.

Jag fyllde helt enkelt alla ytor utom himlen med svart och trixade lite med svärdet. Nu ser det mest ut som nån ond Jedi på nån fjärran skogsbeklädd måne.

 

http://img.photobucket.com/albums/v397/PsychoCaptain/BloodTree-jedi.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Jepp, då var det dax för ett nytt bidrag i detta berömda galleri. Och den första av mig detta nya år 2005! Denna gång bjuds det på Samus Aran från Metroid.

http://img.photobucket.com/albums/v397/PsychoCaptain/SamusAran.jpg

Fixade till förstasidan lite också så det blir lättare att titta på tidigare bilder av allas vår käre PsychoCaptain ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe, oh yeah, psyk-tomte, vi möts igen, och halvt på din begäran! För att spara en massa text utgår jag ifrån att alla vet vad som gäller så wooohaaaaaaaaaaaaaaa!

 

physco_eyh.jpg

 

Jag bara fular mig så kom igen din gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamle... hehe, alla som har diss-grejer känga på fan!

 

/I love ya all!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

den va snyggig, riktigt najs, men tycker hon fick lite korta ben , lr för lång överkropp, vet inte vilket ^^;

Både för lång överkropp och för korta ben tror jag, upptäckte själv det när jag var ungefär halvvägs in i tuchningen och då var det för sent...

Det är ett misstag jag gjort förut.

 

Jättesnygg Samusbild! har hon tagit kål på Master Chief lr?!?

Det var meningen att resten av Master Chief skulle ligga och blöda på marken men det blev för jobbigt. Hans rustning är skitsvår att rita.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Öööh, sorry att jag var inne och kladdade i din tråd, Psycho, om det är nån tröst var det där en ren fyllegrej som skulle spinna vidare på din kommentar till min "merry x-mas"-tråd, hoppas att jag inte väckte en massa hårda känslor och så hos någon. Skälet att jag inte raderar eller redigerar inlägget (ännu iaf :rolleyes: ) är att jag klantade mig och det får jag stå för tycker jag så får man la se vad som blir av i framtiden. Det var lamt men jag är rätt van.

 

Dina bilder är klockrena, kan ju passa på att nämna det, och färgläggningen är minutiös. Stabilt som fan!

 

Never trust the boy next door....

 

sniper7.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...