Hoppa till innehåll
Anime.se

en fråga... behöver er hjälp ^^;


ebba
 Share

Rekommenderade inlägg

tjo hejs på er, vet faktiskt inte om detta e rätt kategori för detta, men handlar ju om bilder...liksom ^^;

slå mej om ja lägger fel =P

 

men jag har lite då och då sålt några av mina bilder, sällan original dock... och det har varit mest inom kompis/familj kretsar o så..men hade tänkt, bara kanske kanske, sälja bilder lite mer officiellt... och det jag vill ha er hjälp me e vilka bilder som duger? vet att ja e inget proffs o så, men man måste få försöka åtminstone ^^;

 

kika jätte jätte gärna in mitt galleri på Deviant eller Elfwood och snälla snälla säg vilka eller vilken ni tycker/eller själva skulle kunna köpa ( säger inte att ni ska, men om ni skulle vilka skulle ni kunna tänka er köpa då^^;? )

 

ni skulle vara super jätte snälla mot lilla mej om ni hjälpte mej med detta ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns många bilder som man skulle kunna sälja men om jag måste vällja nån så skulle jag nog ta "black feathers".

Anledningen till detta val är nog för att den är ganska "enkel", det är inte massa annat på utan du focuserar på det som gör bilden.

Men summoning skulle nog också gå hem ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Många snygga bilder där!

 

Utöver det som redan nämnts:

Några narutobilder borde du deffinitivt ta med:

Gaara

Dosu

Mer naruto skulle uppskattas! ^__^

 

Även dessa var väldigt snygga:

dum grunk bild

Alcas

Chii 2 in color

Highpriestess of Moo

Highpriestess of Fire

Highpriestess of Dreams

The Watergodess

 

Där har du min åsikt i alla fall. ^^ Men du kan ju alltid ta och välja ut de bilder som fått mest positiv respons på devart/elfwood... [/url]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Parn : danke danke für din hjälp ^^ jo, klart jag tar dom som fått mest uppmärksamhet på dom ställen, men ville kolla lite på svenska siter oxå, lr, bland svenskt folk lite mer, eftersom jag inte kommer shippa några bilder till annat än sverige till o börja me...

ThozeN : en vaddå O_o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...