Hoppa till innehåll
Anime.se

Om 6 timmar och 7 minuter släpps GTA!


Fjall Raven
 Share

Rekommenderade inlägg

Overview-kameran i de två första spelen var ju lite av grejen med GTA. GTA 3 och Vice City känns mer som vilket bilspel som helst, förutom att man kan köra vart man vill. Spelen är ju inte dåliga, men det känns väldigt lite GTA om dem. Dessutom är 3:an och VC inte lika "våldsamt" roliga att spela och man tröttnar snabbt på att åka runt och flumma och skaka av sig poliserna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju den tredje dimensionen som nu gör det extra roligt att skaka av sig poliser nu när det finns så mycket nivåskillnader i städerna plus att bilarna nu till skillnad mot förr kan rulla runt och välta vilket alltid är trevligt och som tillför lite nya taktiker till biljakterna.

 

Jag anser att GTA är en av de få spelserier som faktist lyckats med övergången från 2D till 3D.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäsp. Jag kanske inte får spelet förrän på Onsdag. Bokade lite för sent så alla ex de har beställt in har redan blivit stulna av andra.

 

Skall dock göra ett försök med att få det imorgon.

Jag bokade mitt så sent som i onsdags men det verkar som Webhallen har skickat ett exemplar till mig. Jippi!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag längtar tills(om) det kommer till PC iaf. Det verkar som ett mycket välgjort spel, dock lite väl likt GTA vice city och GTA3, men jag gillade dem med så.

Det blir nog inget storspel för mig ändå, jag har hitills tröttnat på alla GTA innan jag klarat dem(man gör mer eller mindre samma sak hela tiden).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra spel fast hackig grafik, dålig framerate och bilarna kommer fortfarande ifrån ingenstans,
Rengör lasern, eller om du inte orkar det, vänd din playstation upp och ner så hackar inte spelet. Jag kan inte garantera 100 procent att det funkar, men för mig slutade det hacka helt när jag vände på min ps.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...