Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad tycker ni om ecchi i allmänhet?


docster
 Share

Vad tycker ni om ecchi i allmänhet?  

35 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad tycker ni om ecchi i allmänhet?

    • Gillar
      24
    • Varken eller
      9
    • Gillar inte
      2


Rekommenderade inlägg

Jag är mitt i mellan. Det passar i en del tillfällen och i en del passar det inte alls. En serie som jag är irriterad på är Ikkitousen, pantyshots 30-10 ggr och det är extremt löjligt också. Tycker persoligen att det inte passar i den serien, de har kunnat inrikta sig mera på fightingen istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En show där ecchi blir lite perverst är i Onegai Twins... herregud... dem e ju bara barn... hela tiden håller dem på, det var nog därför jag tyckte serien var så dålig. Jag har inget emot fanservice, tror varken det är guds eller djävulens påfund :P Men det är irriterande när dem inte vet NÄR och hur ofta dem ska ha det i anime och manga... blir lite smaklöst

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ecchi är bra i måttliga mängder som Johanz sa. Ecchin i Love Hina var bra, ecchin av det lilla jag sett av Ikkitousen är osmaklig. Ecchin i Onegai Twins var lite sådär, de kanske borde hålla sådant borta från serier där huvudrollerna är barn :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Överdrivet mycket ecchi kan man hitta i Labyrinth of Flames, fanservice.. Poäng 10/10 skulle jag ge den... :P Men eh, den är väldigt rolig också. Så är den bara 3 avsnitt så det går att se den.

Labyrinth of Flames är en lättviktare mot Colorful. Den ska du ta och se! >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sett eiken, eller ja, första avsnittet. Men när jag såg den så fick jag känslan av att det var en parodi på just fanservice. Med tanke på hur överdrivet allt var. Om det inte är parodi så......är det nog bara sorgligt ja.

 

Blir lite smått irriterande när de filmar tjejen från benen så man ser allt uppåt men typ inte ansiktet :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...