Hoppa till innehåll
flaskis

Figurköp

Rekommenderade inlägg

Solorath: Nanoha var klart värd priset, ska ta bilder i helgen om vädret tilllåter.

Nu börjar man bli orolig för de höga valuta priserna på Yen och US Dollar, båda över 8kr, och nu rasslar helt plötsligt alla mina preorders in, blir tvungen att säga upp en rad figurer i Juni/Juli tills min ekonomi blir bättre :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Är det någon som har koll på när den nya Tohsaka Rin figuren släpps som någon postade en bild på för ett tag sedan här? Det känns som att den behövs i samlingen av Fate/Stay Night figurer :rolleyes:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Har inte skrivits något mer om denna på senaste. Alla går och väntar på ett releasedatum dock. Kommer väl någon gång till vinter skulle jag tippa på. Preorder om någon eller några månader. Förhoppningsvis!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Så ska det låta! Haha.

Hänger lite dåligt i den här tråden nu känner jag sen jag blev aktiv på MFC. Det har postats några fina bilder och figurer på senaste i alla fall! Och just precis idag skickades Senhime. Ska bli intressant att se. Jag har fem figurer (tror jag) i juli. Både bra och dåligt :);;

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Fate Testarossa ~Phantom Minds~1/7 Alter, release 2010 November.

a631375d.jpg

Så där, nu finns den uppe på Hobby Search för bokning, och jag har bokat mig ett ex! Kommer passa väl ihop med Nanoha-figuren från filmen även den gjord av Alter.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu