Hoppa till innehåll
Anime.se

Säljes: En T-shirt och två Skjortor


Largo
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej,

 

Alla är i storlek L(42-44) och inköpta på Jlist.com. De är helt nya. Säljes för 100kr styck + brevfrakt. Jag bjuder på porto om du köper alla tre (Du sparar ca 280kr mot om du skulle köpa från Jlist). Betalning sker till mitt bankkonto på swedbank.

 

På söndag lägger jag upp dem på tradera om ingen visat intresse. Kan ta fler bilder för den som är intresserad om inte nedan duger.

 

Har du frågor så skriv gärna i tråden eller skicka PM. :)

 

vRrAblqUB.jpg

No kanji character represents the heart of the otaku more than moé (sometimes written as moe, but pronounced with an accent on the second syllable, mo-EH), which can be translated as "burning with passion" and refers to both the super-cute female anime characters that make us fall in love with them, as well as the passion fans feel for anime, manga, or whatever they are into. This is a great shirt that features the moé kanji written with a traditional calligraphy (shuuji) brush, which will mark you as a true fan of all forms of Japanese pop culture. Moé !

yYjCzfXNn.jpg

QtYwWrHok.jpg

J-List's new polo shirt line is a great way to upgrade your wardrobe while maintaining your "rebel" status, even if you're a cog in a giant corporation somewhere. The shirts are 100% cotton and feature a professional embroidered Domo-kun logo who cheerfully salutes you with his signature greeting. A high quality item embroidered for you in the USA. This is the standard men's size white polo shirt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 months later...

De finns fortfarande kvar om någon är intresserad, accepterar bud. Säljes eftersom jag har skjortstorlek 39-40 och att tröjorna alltså är för stora för mig.

 

Notera att det inte står skrivet J-list över hela tröjan, det är bara en vattenstämpel för att man inte ska sno bilderna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...