Hoppa till innehåll
Anime.se

Seriealbums säljes (ej manga)


Dancing Moon
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag undrar om någon kanske är intresserad av lite icke-japanska serier, eller böcker om dem.

 

Albumen är alla i ypperligt skick, flera har bara blivit lästa en gång. De var presenter och, tja, dessa är de som inte föll mig eller mina föräldrar i smaken

 

"Glöm det" Franz Kafka berättelser illustrerad av Peter Kuper

"Galna hjärtan" a Altan. Vuxenserie, definitivt! Handlar om olyckliga människor i nån stad, typ. Italiensk

"Djurgripens hemlighet" av Freddy Milton. Riktigt skojig serie (tyvärr har vi 2 ex). Handlar om främlingsfientlighet, fluffiga djungeldjur och problemet med att sälja exotiska frukter.

"Bara bröstsim" av Edika. Som titeln antyder, snuskhumor. Mycket snuskhumor

 

Sen lite böcker om serier:

"De första serierna" av Horst Schröder (ännu ett dubbelex) Faktabok om, tja, tidiga amerikanska serier.

"Framtiden i serierutor" av Horst Schröder. Om sf serier från USA, Frankrike och England

 

Jag säljer också engelska Maison Ikkoku vol 2, Family Affairs. Nyskick, jag fick den i stället för Ranma och vi hade inte sparat kvittot :rolleyes:

Saaamt, One Piece vol 7 (dublett) Köper du nåt annat får du den här gratis om du vill...

 

Ge ett pris (och skriv om du inkluderar frakt eller ej) Allt går till högstbjudande, om det nu blir några bud *skrattar*

Bor folk i Stockholmstrakten kan vi leverera personligen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...