qurion Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 Har bara en liten fråga.. undrar hur många avsnitt det finns och om det finns fler än 1säsong? jag har sett 00-24 vill inte att det ska sluta :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 Ai Yori Aoshi från 2002 - 24 avsnitt Det verkas finnas en uppföljare också: Ai Yori Aoshi ~Enishi~ från 2003- 12 avnitt Informationen togs från AnimeNfo och Anime News Network Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 Japp; Enishi är bra den också... Bara lite extra för den som inte fick nog av originalserien (Jag till exempel:D). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 jag fick nog av serien rätt snabt :P fy på den säger jag! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet december 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 jag fick nog av serien rätt snabt :P fy på den säger jag! :P jasså.. jag kan inte få nog av den.. bara älskar den serien :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 jag fick nog av serien rätt snabt :P fy på den säger jag! :P jasså.. jag kan inte få nog av den.. bara älskar den serien :D men...nej! ;) Den är så tråkig ^^ Hon liknar shinobu fron love hina för mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 jag fick nog av serien rätt snabt :P fy på den säger jag! :P jasså.. jag kan inte få nog av den.. bara älskar den serien :D men...nej! ;) Den är så tråkig ^^ Hon liknar shinobu fron love hina för mycket. Hahahaha, ja men Shinobu får man ju heller inte nog av:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg