zindu Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Elu.. Jag undrar om det är någon som har sett filmen "Perfect Blue" ??? Och, i så fall... vad tycker ni om den? love zindu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Den är riktigt bra! Om du inte har sett den så gör det bums! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joa Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Tänk Hitchcock... Men hursomhaver är -allt- Satoshi Kohn rör vid ruggigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Den är mycket bra. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zindu Skrivet januari 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Tänk Hitchcock... Men hursomhaver är -allt- Satoshi Kohn rör vid ruggigt bra. oof.. jag älskar Hitchcock! Nu måste jag verkligen se den! dankeee för era svar : -) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-8 Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 fan till och med tjejen som hatar anime älskar den :P stört bra film Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Musiken är härlig :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg