gladkaka Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 Är det nån som har lite roliga prylar till salu ifrån den nya animen som har börjat gå på barnkanalen card captor Sakura? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roos Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 Det finns att köpa på den här sidan: http://www.millieqof.com/collection/index.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gladkaka Skrivet januari 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 TACK! det var ju en jättebra sida! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joa Skrivet januari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2005 Vi har lite gott i vårt sortiment... Komplett set med Clow-cards med låda, figurer, clear-files mm... Du besöker oss närmast på Doujinmadoi i V-rås nästa helg (5-6:e februari) och sedan på Uppcon:04 i Uppsala. Vår hemsida är under konstruktion, men kommer snart upp... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Don Vercetti Skrivet januari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2005 Jo tack... jag skulle gärna vilja köpa Clowkort. Om någon hittar några skulle jag vara väldigt tacksam om jag fick en länk :D. //D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg