GinGirl Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 Här är hundar ifrån min novell, Hokk den giftige. Ni kan gå in på den länken också. http://gingirl.deviantart.com/ Klicka på scraps!^^ Också min serie! http://www.animanga.nu/comments.pl?cid=283501 Passar på att slänga in en Silver Fang bild! ;) Silver Fang bilden är dock lite suddig! Men det kan vara för att jag ritade ganska löst. Ta det lite lungt med kritik, är ni snälla.^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 svårt att ge kritik om man inte ser bilderna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 högerklicka på dom och "view image" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 högerklicka på dom och "view image" ' Funkar icke. EDIT: gick in på länken och kollade, GinGirl hur gammal är du ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 Jag är 12 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 31, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 Jag är 12 okej ;D nu syns första bilden iaf ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 Jag är 12 okej ;D nu syns första bilden iaf ;) vad bra ;D För mig så syns dom ganska bra. Dom är iförsig lite små. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet januari 31, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 Jo du det är skönt med en till serie :) Jag gillade den ganska mycket faktist. Även om du kunde vart mer orginel med namnet. Bloooody Beasts!! översat till svenska: Bloooodiga bästar!! Det känns liiite larvigt. Ett tips på namnet kan vara nåt som bara är påhittat. Som jag har hittat på två ord som jag använder i min manga : ;) OBS! Du har ej tillstånd att använda de ord som står här nedan ;) Hojin© och Jhagen©. Men annars var den bar tycker jag. keep the good work up :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 Jo du det är skönt med en till serie :)Jag gillade den ganska mycket faktist. Även om du kunde vart mer orginel med namnet. Bloooody Beasts!! översat till svenska: Bloooodiga bästar!! Det känns liiite larvigt. Ett tips på namnet kan vara nåt som bara är påhittat. Som jag har hittat på två ord som jag använder i min manga : ;) OBS! Du har ej tillstånd att använda de ord som står här nedan ;) Hojin© och Jhagen©. Men annars var den bar tycker jag. keep the good work up :) Bloody beast kommer ifrån spelet Bloody roar. Är det någon annan som spelat detta? Översätt inte namnet, då! (Dragon ball blir ju drak kulor! :D ) Tack! Jag ska inte ta dom där namnen ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet januari 31, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 högerklicka på dom och "view image" ' Funkar icke. EDIT: gick in på länken och kollade, GinGirl hur gammal är du ? okej...funkade för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Här är en drake! ;) Gjorde den på cirka tio minuter :/ Klicka på visa bild -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Det är faktiskt sant, om ni inte tror mig... ;) Jag har inte heller ritat av. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg