Hoppa till innehåll
Anime.se

~*Shir's lilla galleri*~


Shir
 Share

Rekommenderade inlägg

Heej~!

 

Jag tänkte, att eftersom att det kommer att ta lite extra tid innan CCC! startas, på grund av skolarbete/ beslutet att släppa serien i kapitel. dvs. Ca 20 sidor i taget, så kanske det kunde vara kul att ha ett litet galleri så jag kan visa några flummiga bilder här~~ Så ni har någonting att titta på under tiden X3!

 

IDloove.png

About me XD! - made in PaintBBS (ganska gammal bild...)

 

artificialangel.png

En mysko bild jag kladdade i OC 3E nyss... föreställer någon slags cyborg antar jag~

 

monsterpuff.png

En liten inu-sak som gör en "Monsterpuff" - ritad i PaintBBS.

 

77.png

Ännu ett litet djur som gör en monsterpuff~ made in PaintBBS

 

wowsexigt.png

Mooonsterr <3~~~

 

55.png

Ännu ett par monster. Jag gillar monster.

 

allmighty.png

<3 <3 <3 Detaljer rules

 

yowza_mjoekaki.png

Michael Joseph Jackson, the king of pop, med ett peacetecken ingraverat i pannan. Missupfatta mig inte, jag älskar Mike. Jag var bara trött.

 

MJART.png

Michael Jackson igen <3 <3 ritad i PaintBBS

 

thekingofpop.png

Michael Jackson - the king of pop. Ritad i Shipainter... Oldie-bild.

 

http://img.photobucket.com/albums/v472/ ... sonrew.bmp

^Ett tragiskt försök att göra en Mike-sim XD!

 

forjolt.png

ÜBER KAWAII INU-OROCHIMARU-KUN XD!! också en ganska gammal bild. Ritade den åt min kusin <3. - made in OC

 

reallifeL.png

Rätt så gammal bild XD! En realistisk fanart som föreställer "L" från DeathNote. Made in PhotoShop 7 <3!

 

Nog för denna gång.

Skriv gärna vad ni tycker <3!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

>_> <_< >_>. kan du förklara din mikael jackson fetish eller är det bara jag som har missförstått det hela, :D underbara bilder annars

 

Jag tycker att Michael Jackson är snygg, söt, smart och alldeles alldeles underbar <3 <3. Älskar hans musik, personlighet OCH utseende - Sue me.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är väl någon kirurg nånstans som har copyright på micheal jacksons ansikte skulle jag gissa.

 

Hahaha tänk lite innan du talar. Mike har bara opererat ansiktet tre gånger. Första två för att förminska näsan och få den att verka mer "vit" + höja kindbenen tredje för att öppna luftvägarna och fixa nästippen. Anledningen till att han är alldeles blek är en sjukdom kallad Vitiligo som gör att han inte kan vistas ute i solsken...

 

Jag känner honom inte, har aldrig träffat honom, och det finns massor av folk som säger annat men det är hans egen version.

 

Hur som helst älskar jag Mike och kommer alltid att tycka att han är den vackraste människan i hela denna värld. Här ser du ett troget fan sedan barnaben <3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahaha tänk lite innan du talar. Mike har bara opererat ansiktet tre gånger

jasså bara 3 ggr, normal snittet är väll på 5 operationer kanske XP

 

aja, nu var det inte det den här tråden handlade om, snygga bilder

har dock aldrig gillat typ "realist" bilder, gillar din mangastil mkt å andra sidan!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahaha tänk lite innan du talar. Mike har bara opererat ansiktet tre gånger

jasså bara 3 ggr, normal snittet är väll på 5 operationer kanske XP

 

aja, nu var det inte det den här tråden handlade om, snygga bilder

har dock aldrig gillat typ "realist" bilder, gillar din mangastil mkt å andra sidan!

 

Sankyuu sankyuu <3

 

I kändisvärlden ligger det vanliga Plastikoperation-mani-offrets operationsantal på ca 5 till sju st på tal om allt. Läste det i en Okej-tidning XD! Det jag försökte säga var mer åt "Han har i alla fall inte opererat sig typ sjuhundraelva gånger som folk säger" hållet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis börjar skrika åt mig om jag så bara sjunger ett ord från nå Jackson låt xD

 

Men skitfina bilder <3 Tycker om dina monster :3

 

*Billie Jean is not my lover~ She's just a girl who claims that I am the oone~* Nyaha-ha! Dumma kompis :|

 

~Förresten

~***Alla älskar monster <3***~

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Riktig fina bilder (vill också kunna måla så fint).

 

Gillade speciellt din bild på L från deathnote, vilket är en mycket bra manga (kan inte får tag på den längra, har bara till kappietel 20 sen ville inte hemsidan jag har laddat hem det från fungera längra :S)

Vet någon var man kan få tag på Death Note nu för tiden?

 

Gillar också Jacksson men jag förstår inte hur han kan gå från helsvart till vit :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...