Hoppa till innehåll
Anime.se

Kladd


Izzy
 Share

Rekommenderade inlägg

Tycker att Ansiktet och håret var fint på den första bilden. Kappan var enkel men snygg ändå, varför ska man krångla till saker när de är bra enkla ;D

 

Dom andra bilderna var ju inte lika bra, men det är bra att du försöker arbeta även om du befinner dig i en svacka ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla bilder är sket snygga (vet också hur de e att vara i en svacka) och jag tänkte kriticera alla bildarna varförsig:

 

Bild1: Kappan är grymmt snyggt skuggad, det är bara det att jag inte riktigt skan identifiera ljusriktningen men det är endå känsla i den. Det eenda jag skulle vilja ha bort är dragkjedjan som jag inte tycker passar in tiktigt på ett sånt plagg. Nu till ansiktet, det känns som någon har vart och plattat till det lite så att det känns lite utdraget, alltså kinderna borde nog sitta lite längre in också är det mindre skuggning här vilket bidrar till denna "platta" känslan. håret kan jag inte säga mycket om kanske lite suspekta former men grymmt snyggt skuggat!

 

Bild2: Denna bilden är ju helt fantastisk alla ansiktsformer, uttryck det enda påtagliga felet är nog att hon har liiiite olika öronform. SNÄLLA gör klart denna bilden åtminstånde håret! Det är liv i denna bilden!

 

Bild3: Detta är nog den enda bilden jag inte riktigt gillar, på nått sätt känns det som om det inte är din stil nästan som om du ville teckna in någon annans stil men jag vet inte riktigt vad jag ska kritta annars.

 

Bild4: Hmm denna bilden får jag inte så mycket intryck av även om den är väldigt snyggt ritad. Händerna känns som om de inte är tillräckligt långt från kroppen för att hålla en korg om den inte är väldigt liten, osså känns benen VäääääÄÄldigt långa men du tänkte säkert "kapa" dem

 

Bild5: Denna bilden är riktigt snygg (näst snyggast efter bild2) och om det var menat att fånga de två känslorna jag kan se (att hon liksom fnyser åt nått men samtidigt innom känner sig ledsen) så ska du ha en riktigt stor eloge för detta enda felet jag kan se är att jag tycker flätan ser väldigt stel ut.

 

PUHH då var det klart (mitt längsta meddelande hittils) hoppas att du förstår att jag tycker dessa bilder är titalt grymma även att jag just sa en massa kritik

 

Hoppas du kommer ur svackan snart! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack! Tack! Tack! Jag älskar dig Arla-kaninen!!!!!!

 

Det var jättebra att få det så uppradat, underbart!

Jag kanske får lov att svara i samma fórm som du kritiserat?

 

1. Jag tyckte mycket om dragkedjan, så jag behöll den. Ansiktet däremot...blä. Hon ser helt skelögd ut.

 

2. Ojsaan vad öronen var olika! Det hade jag inte ens tänkt på. Fast jag måste nog säga att jag inte tror att jag kommer göra klart den...

 

3. Hehe, du skulle bara veta hur många katt/rävflickansikten jag gör! Fast se kommer jag heller aldrig längre...

 

4. Jo,benen var tänkta att kapas, jag ville bara se hur de eventuellt skulle te sig under kjolen. Armarna..tja, kanske det, är inte ens säker på att jag gör klart denna heller. :rolleyes:

 

5. Det är min nya karaktär! Min andra genom tiderna som faktiskt har en personlighet. Hon är syster till min Dana, som finns någonstans här... Det är tänkt att hon ska vara den onda hälften i ett tvillingpar, så du har läst ansiktet bra. Jag har numera gett henne en kropp, ska snart lägga upp de två nya bilderna här.

 

Än en gång, Tack så hemskt mycket för den ingående kritiken (och berömmet) Kan ju säga att det redan nu går bättre för mig... Kanske tack vare dig? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...