Tyrán Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Vet ni om Naruto kommer komma till manga? Och när isf? Tack Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 den finns redan med i Shonen jump... sen har jag för mig att jag läste i nån av mina one piece att de skulle släppa den till sommaren... eller nästa år... kommer inte ihåg vilken det var jag läste det i men nåja kommer iaf ihåg att den troligen skulle komma Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Mangan har ju funnits längre än Animén? Eller menar du en svensk översatt manga? Isåfall så får du ta en titt i svenska Shonen jump. Annars finns de engelska manga utgåvorna att köpa i princip överallt man säljer manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 såg nu i One Piece att Naruto kommer till sverige i september... hmmm de menar nog som pocket... för som sagt den finns redan i shonen jump Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 såg nu i One Piece att Naruto kommer till sverige i september... hmmm de menar nog som pocket... för som sagt den finns redan i shonen jump Jopp, Naruto i pocketformat kommer i höst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrán Skrivet mars 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Jo, jag menade Naruto som svensköversatt pocket-manga. :P.. Tack :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg