Hoppa till innehåll
Anime.se

Varför härmas ni?


CUBErt
 Share

Rekommenderade inlägg

hrm hrm jag fröstår inte varför du och Cp ska envisas med det här okej nu om du inte kommer att upprepa frågan igen:

Anime.se är en Japan Kultur relaterad sida och då har det då exempel vis:

Anime

Manga

Japansk Musik

Japansk Film

Japanska Spel

osv

Är det så att man måste vara helt ny? Och hrm stilren? Tilllåt mig garva hysteriskt:

HaHaAhAhHaHaH!

Varför går du inte och hackar mot alla andra sidor då? Som Alla Spel sidor.

Om en sida har exempel ett subforum som heter Playstation 2 spel. Får inte NÅGON sida i hela världen inehålla "Playstation 2 Spel" då? Förlåt om jag vekar negativ men för faen jag måste försvara mitt hemforum :P Och desutom måste jag förklara för - ja faktist - dumbomar som skriver såna här dumma trådar. Fy skäms in i skam vrån

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej för att Animanga.nu har en otroligt snygg och stilren sida/forum. Men är det inte lite lågt att göra en kopia och ändra lite färger?
Saken är den lille du, att det är inte att kopiera. PHPBB är ett php forum som man kan ladda ner gratis, detta är INTE Animangas skapelse. De använder helt enkelt ett forum som går att ladda ner, ja till och med du kan ladda ner den och stoppa den på din hemsida, och sedan gäller det bara att modifiera den. Jag låser tråden, och tag dig i akt i framtiden Cubbe, vi vill inte ha sådana fjantigheter här som att påstå att någon kopierar på grund, av okunskap.

 

Doddis: Notera att detta var om sidans design, och inte dess forum.
Notera även att denna sida inte har någon som helst likhet med animanga.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...