Sandera Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 Jahapp....bestämde mig för att börja kludda fram 'Guardians' en dag när jag hade tråkigt. 'Guardians' hade då existerat i mitt huvud i ca ett år xD Jag är inte säker om jag ska fortsätta med den här serien heller,så,det är upp till er folk... Första sidan finns i två versioner, en med bra upplösning,men svårläst,och en med dålig upplösning,men lättläst. Allt är på engelska,och ja,jag är medveten om att jag inte kan måla anatomi eller händer -.- ; Sida 1 - Bra upplösning Sida 1 - Dålig upplösning Sida 2 ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 Jag skulle inte ha nåt emot en fortsättning. Lite förvirrande, men jag antar att det är meningen :) Fast jag föreslår ett annat typsnitt... Times passar inte riktigt i en serie... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet april 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 18, 2005 Times är enda tecknen jag kan få till på mSPaint xD Dock kan jag ju använda Word och klistra in... Det var egentligen inte tänkt att jag skulle ladda upp den här serien,så den kommer nog vara lite förvirrande hela tiden ^^'' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet juni 6, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2005 Times är enda tecknen jag kan få till på mSPaint xD Dock kan jag ju använda Word och klistra in... Det var egentligen inte tänkt att jag skulle ladda upp den här serien,så den kommer nog vara lite förvirrande hela tiden ^^'' Du kan få in andra typsnitt i paint. När du dragit ut rutan du skriver i tar du "Visa" och sedan "Verktygsfältet formatera". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet juni 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 6, 2005 Vanligtsvis borde det funka ja,men inte på vår data.Har man valt en stil,så är man fast med den,och det går inte att byta sedan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg