Hoppa till innehåll
Anime.se

shiMa's Galleri


shiMa
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej. Jag är ny här och här är mitt galleri som jag kommer att lägga till nya bilder i lite då och då. Datumet på när jag ritade teckningen står över länken till bilden. Hoppas ni gillar de. :)

 

XX/X 05

Sakura

En bild av Sakura. Ritade av några bilder när jag gjorde denna.

 

Bowser [iNTE MANGA]

Ritade först för hand, lade in på datan och färglagde på datan. Tror ej detta är manga?

 

Fire Mario [iNTE MANGA]

Ritade först för hand, lade in på datan och färglagde på datan. Tror ej detta är manga?

 

Link

Ritade först för hand, lade in på datan och färglagde på datan.

 

DK Crew [EJ MANGA] [GJORD I PAINT]

En teckning av Donkey Kong, Diddy Kong och Dixie Kong. 100% gjord i Paint. :)

 

25/4 05

 

Arm

En arm jag ritade. Handen blev ganska liten, skulle inte fått plats med den annars.

 

Corey Taylor [iNTE MANGA]

En bild av Corey Taylor från Slipknot.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jävla snygga bilder du har där Yoshi! Gillar dina CG´s väldigt mycket. Specielt Bowsern du har där V_V Fast Marios huvud verkar liite för stort >_> Men annars var det rätt gutt du hadde där Shima :) (Och hur sjutton hitta du hit shiMa? herre gud först träffar jag dig första gången på Sgm sen Pixeltendo och NU här O.o trackar du mig eller vad?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha. Tack Doddis. :)

 

Till SGM hittade jag genom att MackaN tipsade mig om forumet på GM, sen jag tror att jag tipsade om Pixeltendo på SGM. Jag är iallafall en av de medlemmar som varit medlem längst på PT (varit medlem i över ett år, och det är ca ett år gammalt). Sen hit var det en kompis (chrippa, han är medlem här) som tipsade om den här sidan. Blev förvånad när jag såg ditt namn här, skickade ett PM till dig för några månader sig om det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...