countmon Skrivet maj 12, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2005 när tror ni att den nya serien men guilmon, renamon och terriermon kommer på tv. (?) jag kan inte vänta så jag läser serie tidningarna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Jag har för mig att jag läst att det inte får visas på svensk tv, eller nåt sånt. :( Det tycker jag är lite synd för den skulle vara kul att se!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
countmon Skrivet maj 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Jag har för mig att jag läst att det inte får visas på svensk tv, eller nåt sånt. :( Det tycker jag är lite synd för den skulle vara kul att se!! hrrrm :S aja jag får väll fortsätta att köpa serierna då. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet maj 13, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2005 Ja, det är synd. Man vad tycker du om dem två första serierna då?? Mina favoriter är Matt och Tai och utav digimonen är det Gabumon(+utvecklingar) och Veemon(+Raidramon) :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg