Sandera Skrivet maj 20, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2005 Jag borde gentligen bringa liv i min rätt döda galleritråd, men jag var så stolt över bilderna.... Iallafall; Erzebet Jag vet.Hakan är hemsk...men jag tycker om näsan.Första försöket att måla en korsett. Bunnykill Jag kan inte måla kaniner.Men jag tycker ändå om bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 Lite anatomiska fel på den första, men väldigt härlig skuggning! Andra, ochså bra skuggning, och dessutom ett väldigt trevligt motiv ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet maj 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 27, 2005 Jag hade förlorat tron på att någon faktiskt skulle svara på den här tråden =0 Ja,jag vet att anatomin på bilderna är hemsk,upptäckte det efter att jag hade skuggat klart.... ._.' Du är den första som säger att motivet är trevligt,vad jag kan minnas.Mamma tyckte om den,tills hon såg kniven. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet maj 28, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2005 Haha, jag tyckte nog att det var trevligt allt! Och jag förstår inte varför folk inte svarar, tyckte bilderna var jättefina! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg