Hoppa till innehåll
Anime.se

Säljes: Anime


Danne
 Share

Rekommenderade inlägg

Nu vet jag inte vem som har skrivit vad här, orkar ej kolla det. Men ni som tror att dessafilmer än kinesiska kopier eller några andra kopier gå och handla nån annanstans. Jag har uttryckligen sagt att det INTE är bootlegs utan att det är orginal, ska det var så svårt att förstå? Jag har sålt halva min animesamling till personer som kontaktat mig via denna sida

och ingen av dem har klagat.

 

Dessa rullar har jag importerat direkt från USA och det var flera år sedan, på den tiden när anime just höll på att släppas på dvd utanför Japan. jag köpte endast orginal och inte från skumma sidor. Jag har fan blåst en halv årslön på dessa och de pengar jag får tillbaka nu när jag säljer är endast kaffepengar i jämförelse. Vilket jag såklart får acceptera, men det är ändå ett faktum.

 

Kenshin för övrigt är NTSC region 1, ska bli kul att höra vad för konspirationsteori detta kommer leda till... Kanske är turkiska kopier med ryska subs om det är region 1 eller??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...