Dwolfsan Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Min senaste bild jag skapat i min lilla mörka hörna långt norrut en sval sommar dag i maj. Synd bara att jag inte fick tid att lägga upp den i större format, men det kanske kommer det med. Lite onödig info om den: Den gjordes till en lärares fru och är en ram för en tatuering. Första jobbet någon anlitat mig för, såå glad ^^ Jo föresten vad tyckes? Kritik uppskattas om den kan hjälpa en stackars trött sate bli bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Finfint! Ser intefågeln dock... Träden har du fått till bra tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dwolfsan Skrivet maj 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 man tackar, tyckte själv träden såg ut som någon form av spretig svamp. I alla fall så sitter fågeln och putsar ena vingen på den stora stenen bredvid det främre trädet till höger. ...dock är bilden så förminskad så de syns knappt, skall försöka få ut den i större format och ev. i bläck innom några dagar om allt går som planerat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg