Hoppa till innehåll
Anime.se

testing cg smoffs


L3prechaun
 Share

Rekommenderade inlägg

Var ett tag sen ja posta nått här sist.. tänkte göra det nu iaf.. Ett litet test med wacom och photoshop.. första nånsin för min del.. *vektorgeek*

ni kanske känner igen bilden.. väldigt gammal skiss.. kommentera inte att anatomin inte stämmer.. kolla på färg/skuggor.. tack på förhand..

/er kanin i mörkret..

http://194.47.159.142/forum/files/concept_195.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker den är mkt snygg.. men, du har kanske tagit i lite mkt när du skuggade armarna, tänk på att armarna (även om mycket muskulösa ^^) inte består av bollar som sitter ihop utan av en relativt slät massa

och i och med detta så borde skuggorna vara lite "jämnare" just där armen går från axel till arm osv.

 

detta är ju iofs bara en smaksak men det är min åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åhh, den fina bilden har fått färg :D

Kroppen ser bra ut, likaså vapnet, men byxorna/benen ser lite tråkiga och matta ut. Outlinesen på byxorna ser också lite tveksamma ut, så det är helt enkelt byxorna som kanske ska ändras på lite om du nu ska fixa till den. Min åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...