Hoppa till innehåll
Anime.se

Kan jag få Hjälp!!!


trIIger
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej allihopa jag skulle vilja ha några tips och sånt från några av dom erfarna (speciellt Zaffe och PshycoCaptain för jag Diggar deras stil Stil ) Kan nå skicka lite bilder på anatomi på era bilder så jag lär mig lite av er :D Tack i förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett tips är att när du övar på en sak så se till att komma ihåg det. Att bara sätta sig ner och rita av någon som poserar (kroki) eller något annat angående anatomi och samtidigt inte bry sig om varför det ser ut som det gör så kan du glömma att du ska lära dig något. Koncentrera på hur och varför det är som det är så ska du nog komma ihåg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack!

men ne pallar inte att göra några bilder, kolla de bilder jag redan gjort!

 

finns inga tips på raka arm, har ju inte änns sett hur du ritar!! TRÄNA enda tips jag kan ge!

Säger samma sak.

 

Det bästa när man lära sig anatomi är väll för övrigt att lära sig riktig anatomi (alltså som det ser ut i verkligheten, inte i serier) och sen när man kan det någorlunda skruva till den lite så det passar på mangafigurer eller whatever.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...