Yrat Skrivet juli 6, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2005 Tycker att denna film var asbra, men jag tycker för övrigt att den inte håller så bra och tycker att storyn är lite dålig. Glen är ju far till Chucky som ogillar dödande som Chucky föredrar. Är de fler än jag som har sett denna svartkomiska rysare? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2005 Har inte sett den men vill göra det :( är ett stort Chucky fan :D Har sett alla utom seed of chucky, favoriten hittills är garanterat Bride of Chucky ^.^ sett den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tecknare Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 Jag har sett den *haha* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 Tecknare...det kan vara bra att skriva namnet på personen du skriver till, blir lite svårt o fatta annars -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg