Korinthian Skrivet juli 6, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2005 För en stund sedan hittade jag en referens till "Godwin's law" och slog upp denna på wikipedia. Det jag hittade var ganska intressant, och underhållande då jag själv har gjort liknande observationer. Läs själva: http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law Korinthian Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juli 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2005 Det enda fallet jag har varit med om är när folk nämner så kallade 'Spelling Nazis'. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juli 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2005 Skulle inte samma sak fungera med Stalin och hans kommunism? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juli 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 7, 2005 Förmodligen, men eftersom vi är europeer så är Hitler och nazismen troligare att nämnas. K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juli 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2005 En bit av Ryssland tillhör ju Europa. Moskva ligger också i Europa. Med tanke på den avrättning av oliktänkande Stalin genomförde så borde hans planer också kunnat användas som tillhygge för att utrota alla argument. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg