Hoppa till innehåll
Anime.se

Namn på film sökes...


FallenAngelII
 Share

Rekommenderade inlägg

Läste om den i en speltidning hos en kompis förra hösten. Tror det var SuperPlay o_O.

 

Anyway... det är en ganska ny film... från 2000-2001? Har för mig att den gjordes i Korea. Är en anime, förstås. Sägs vara en av nutidens vackraste filmer animeringsmässigt och screenshotsen såg väldigt snygga ut också. Och handlingen var bra enligt recenssionen.

 

Huvudkaraktären var en pilot och han var homosexuell och han hade en pojkvän som tydligen var med i filmen på nåt sätt också. Har för mig att filmen inte utspelar sig i nutiden utan typ tidiga 1900-/sena 1800-talet. Planet såg iaf inte så modernt ut.

 

Funderar på att skaffa den, men jag har ingen aning om vad den heter! >_<'

 

Any ideas?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men du sade. "Är en anime, förstås."

 

Så oavsett om du sade att den är koreansk eller inte..... Aja, ska inte tjaffsa över petitesser. Jag känner inte igen filmen i alla fall. :)

 

precis, varför vara så petig om saker som egentligen inte spelar någon roll... det är typ som att säga "bok" till en "pocketbok"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...