chrippa Skrivet januari 2, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2006 Nu vill jag bli av med Mina NGE Vol. 1 och 2, innehåller tillsammans dom åtta första avsnitten, dvd skivan och fodralet är i fint skick! Köpt på bokia i örebro för ca 170kr styck. Reg 2, kan spelas upp på alla svenska dvd spelare. Engelskt och japanskt tal, text på svenska, norska, danska och finska. Även Rouroni Kenshin dvd 1, Innehåller dom 4 första avsnitten. Lika så fint skick på både Fodral och DVD skiva. Reg 4, fungerar på alla regions fria dvd spelare. Inköpt från webhallen, för strax under 200kr. Engelskt och japanskt tal och engelsk text. Säljer alla för 200kr. Utanför stockolm betalar du som köper frakten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supersentai Skrivet februari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 kan ge 150 spänn om de finns kvar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet februari 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 nej tack, då behåller jag dom hellre Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supersentai Skrivet februari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 hmm, hur mkt mer kan du gå ner? min budget är verkligen stram nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet februari 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 går inte lägre än 200kr, allt tillsammans är ju värt nästan 550spänn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg