SthlmsKille82 Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Postade för några dagar sen en länk till den första manga-bilden jag nånsin ritat. Well, nu har jag gjort 2 till... kritik tack =) Allt för lång länk, som jag som blott en användare inte orkat korta ner Även på denna länk ser vi moderatorernas iskalla handlande Lovar att det blir roligare kvalitet sen när jag dissar min webcam och skaffar ritbräda istället :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Du har lyckats med grundreglerna, det är bara att bli bättre på att använda dem. Med grundreglerna så menar jag proportioner och sådant. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 mycket bra men kolla in några tutorial sidor som www.polykarbon.com och lite sånt !!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SthlmsKille82 Skrivet januari 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Tack båda två :) Och tack för tipset, trIIger :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Gör en helkroppsbild nästa gång och inte bara ett ansikte, även om det är en mycket bra början! Vi vill se mer! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SthlmsKille82 Skrivet januari 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Gör en helkroppsbild nästa gång och inte bara ett ansikte, även om det är en mycket bra början! Vi vill se mer! :D Får försöka mig på det ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2006 ser bra ut, inte så mycket att se på riktigt... som izzy säger, försök dej på helkropps bild, och kanske inte enbart ansikten i profil ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SthlmsKille82 Skrivet januari 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 20, 2006 ser bra ut, inte så mycket att se på riktigt...som izzy säger, försök dej på helkropps bild, och kanske inte enbart ansikten i profil ^^ Min första bild var ett ansikte framifrån, så det så :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg