Hoppa till innehåll
Anime.se

Filmvisning i Uppsala på sportlovet!


Anime_G
 Share

Rekommenderade inlägg

Introduktion:

 

På lovet så plannerar jag och några andra att ha en filmvisning i biografen som uppcon: 04 var i. alltså (slottbiografen.se)

 

Aktiviteter

 

Filmvisning

Cosplay tävling

Tv-spel

Butiker

Kiosk

 

____________________________________________________________

_

 

Film schema

 

Film schemat är inte faststället en men vi har några serier klara som vi kommer visa och det är följande:

 

Gantz (1-2)

Hikaru no Go (1-3)

Submarine (någonting)

GTO the movie (live action)

Magister Negima (1-3)

Kashimashi (1)

Sailor moon live action (1-3)

 

Vi kommer att ha en lunch pause på en timma för filmvinsningen och då kommer vi att visa J-pop/J-rock på duken.

 

sen om det är några andra som ni gärna skulle vilja se så är det bara att skriva det i den här tråden så kommer vi försöka fixa fram dom.

 

Det hela kommer börja klockan 10.00 på lördagen och kommer hålla på till klockan 23.30.

 

____________________________________________________________

_

 

Tv-spel

 

Förutom filmvisning så kommer det också finnas 4 tv apparater med följande spel till:

 

Dance revulotion 2 (PS2)

Naruto 4 (GB)

Dead or alive 3 (Xbox360)

Soul Calibur III (GB)

 

Det kommer inte vara några turneringar i spelen men dom kommer finnas där för dom som vill komma ut i ljuset lite :P

 

____________________________________________________________

_

Butiker

 

Troligt vis så kommer denkipop och något annat manga inriktat företag vara där och sälja saker.

 

Cosplayare kommer att komma ingratis om dom har på sig dräkterna i princip hela tiden. Sen så måste ju ni också ställa upp i Cosplay tävlingen. Som troligtvis arrangeras av Cosplay.se

____________________________________________________________

_

 

Kiosk[

 

Man vill ju gärna inte missa mycket av en film när man går på bio så vi kommer att a en kiosk som säljer godis och läsk för biliga priser utan för bio salen.

 

b]____________________________________________________________

_[/b]

Info:

 

projekt namn: inte faställt

Datum: lördagen den 25 på sportlovet

pris: 100kr

Var: Uppcon: 04s biograf

 

väg beskrivning:

 

Vägbeskrivning

Buss Sthlm-Uppsala

Buss är billigast, 40kr per person (ca90kr natt). Går en gång i timmen från SthlmC till UppsalaC. Resan tar ca 70min. Bussnummer 899.

www.swebusexpress.se

 

 

Tåg Sthlm-Uppsala

Kostar 70kr, En vuxen och två under 15år åker på samma biljett. Bra om man är liten! Resan tar 45min och går en gång i timmen från Sthlm C till Uppsala C.

www.sj.se

 

____________________________________________________________

_

 

 

För hoppningsvis så kommer vi se många av er där..

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vägbeskrivning

Buss Sthlm-Uppsala

Buss är billigast, 40kr per person (ca90kr natt). Går en gång i timmen från SthlmC till UppsalaC. Resan tar ca 70min. Bussnummer 899.

www.swebusexpress.se

 

 

Tåg Sthlm-Uppsala

Kostar 70kr, En vuxen och två under 15år åker på samma biljett. Bra om man är liten! Resan tar 45min och går en gång i timmen från Sthlm C till Uppsala C.

www.sj.se

 

 

Trevligt att någon läser på Uppsalakais hemsida ibland ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...