Hoppa till innehåll
Anime.se

STOR MANGAUTFÖRSÄLJNING! Fömåner!!


fuurin
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag kommer att flytta till Norge snart så här kommer en stor utförsäljning av min mangasamling med mkt förmånliga vilkor.

 

Jag pluggar i England just nu, men jag kommer hem den 25 mars och stannar hemma 1½ vecka. Därför tar jag order fr.o.m. nu men kommer inte att skicka ut förrän i slutet av mars. Jag kommer inte att kräva betalning förrän den 20:e mars, så länge pengarna är på mitt bankkonto vid tiden jag är hemma. Det kan vara en bra idé att börja spara slantarna. ^.~

 

Om ni är intresserade var god och kontakta mig på nannali@gmail.com eftersom jag inte kollar mitt konto här särskilt ofta.

 

OK, till utbudet... ^^

Observera följande förmåner och vilkor:

1. Om ni köper 2 eller fler böcker tillkommer NGE 1 eller Teckna Manga! utan extra kostnad. Endast till de tre första köparna (så länge lagret räcker ^.~).

2. Om ni köper 4 eller fler böcker tillkommer 20% rabatt på prissumman. Gäller för hela utbudet. Kan kombineras med föregående förmån.

3. Mottagaren står för portot. (Om ni kan komma och hämta upp i Luleå tillkommer förstås ingen frakt alls)

 

Samtliga volymer är i nyskick!

 

mangaa.jpg

 

Engelsk Manga: 50 kr/volym om inget annat nämns

Bleach volym 1-3

Get Backers volym 1-2

Legend of Chun Hyang (CLAMP) volym 1

Mars volym 1

Paradise Kiss volym 1

Trigun volym 1 (storpocket) ... 60 kr

 

Yaoi/shounen ai-titlar (engelska):

Eerie Queerie 1-2

Fake volym 1-3

Passion volym 1(yaoivarning!) ... 60 kr

 

Japansk Manga:

RG Veda (CLAMP) volym 1-10 (komplett) ... 300 kr för samtliga

 

Svensk Manga:

DNAngel volym 1-5 ... 100 kr för samtliga

One Piece volym 1-7 + 9 ... 100 kr för samtliga (9:an kan köpas separat eller inkluderas i förmån 2.)

 

Övrigt:

Vampire Hunter D (nyöversatt roman av det japanska originalet som animen baseras på) ... 50 kr

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...