venom Skrivet februari 23, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2006 Hej är ny här, inte så jätteintresserad men gillar en del som man sett som barn:) Är ute efter en film jag hade på vhs som jag inte kan komma på vad den heter, nån kanske kan hjälpa mig? Vet inte ens vilket land den kommer ifrån från början, troligtvis Usa... Det handlar om nån ung kille (Orin, Oron eller nåt liknande) som tillsammans med en massa andra människor är slav i gruvor. Han kommer därifrån och utmanar härskarna som är robotar. Det är nån ung blind pojke med i filmen också. Vill gärna få tag på den igen och se den! Uppskattar all hjälp, tack på förhand! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erika Skrivet februari 23, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2006 Jag har för mig att den heter något i stil med Legenden om Orin, jag är inte säker. Den brukar dyka upp lite då och då på Tradera. Ändring: Jag tror hela svenska titeln är Starchaser: Legenden om Orin (originaltiteln är Starchaser: Legend of Orin). På denna sida finns det lite information (samt recension) om filmen. http://www.fast-rewind.com/ Jag hoppas att detta är den film du söker efter. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
venom Skrivet februari 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 jo, det var rätt. Tack för hjälpen:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet februari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 Ja just det! Han har väl typ ett osynligt svärd också? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet mars 3, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 Ja just det! Han har väl typ ett osynligt svärd också? Har han? då var de inte den filmen jag tänkte på :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet mars 4, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2006 Ja just det! Han har väl typ ett osynligt svärd också? Har han? då var de inte den filmen jag tänkte på :P Ah, kanske inte är samma film. ^^ Den jag tänker på är rätt mörk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg