Hoppa till innehåll
Anime.se

You Higuri


Dancing Moon
 Share

Rekommenderade inlägg

Är det någon som känner till henne? Jag har för mig att Seimaden och kanske andra börjat komma ut i staterna...

 

Jag gillar hennes stil och de flesta berättelserna mycket. Hon ritar vackra kvinnor och män, tyvärr är ansiktena lite väl enformiga ibland, och hennes miljöer och bakgrunder brukar vara väldigt fina.

 

Det är mycket tragiskt kärlek också och sånt gillar jag ^^

 

Favoritserier:

Seimaden - Demoner, återfödelse, kärlek och öden. Ahh... Hilda är en riktigt cool tjej, inte lika våpig som många shoujo-hjältinnor och Tetis och Zadei tycker jag är för underbara :)

seimaden_02.jpg

 

Cantarella - Spännande historiskt baserad berättelse om Cesare Borgia och maktkamp runt påvetronen. Har också en hel del magi och flera intressanta bifigurer

cantarella2_large.jpg

 

Sen har jag läst litegrann av hennes serie Ludvig II, också en historisk berättelse, och den verkade bra.

 

Serie jag inte alls gillade: Zeus. Den var ganska snygg, men storymässigt ett riktigt bottennapp. Tur att den bara var på två volymer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...