tobiasu-sama Skrivet mars 30, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2006 tjena alla anime fans! för inte så länge sedan hittade ja en superbra sida där man kunde lyssna på japansk webradio, titta på sina favorit j-pop eller j-rock band i musikvideor å mycket annat. Men framför allt man kan kollla på en massa anime ONLINE :D , avsnitten sponsras av "youtube", eftersom man kollar på det online tror jag inte det är olagligt att lägga upp en länk till den sidan. (!) *länk raderad* obs" jag ber om ursäkt om detta ändå inte e lagligt(vad vet ja) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saltwaterchimp Skrivet april 9, 2006 Anmäl Share Skrivet april 9, 2006 Ah! Tackar så hjärtligt du räddade mig ur en animetorka! credds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet april 9, 2006 Anmäl Share Skrivet april 9, 2006 Heh, den där sidan är varken mer eller mindre laglig än vanliga fansubs, det är ju för fasiken fansubsen som de streamar. :) Den enda skillnaden är att de agerar mellanhand och ger dig en lågkvalitetsversion mot att de själva tjänar en slant på annonsintäkter, istället för att du på egen hand skaffar fansuben direkt. Personligen tycker jag att det är en högst tvivelaktig affärsidé; ingen bör tjäna pengar på fansubs, det är en grej oss anime-fans emellan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tobiasu-sama Skrivet april 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 m ja jag var inte riktigt säker men eftersom jag tyckte dennna sidan var så himmlans bra ville jag dela den med andra på ett snabbt sätt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 Efter ha kollat in länken så tycker jag den bryter mot forumets policy angående fansubs. Om du tycker det är ett felaktigt beslut så kan du PM:a mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg