Hoppa till innehåll
Anime.se

Destination Japan i Uppsala den 7/6


Rekommenderade inlägg

Hej!

 

Skulle bara vilja informera om att en lite informationsdag om Japan skall arrangeras i Uppsala nu på söndag den 7/6 10-00 till 15.00, vid namn Destination Japan (DJ). Arrangemanget är inte fokuserat på den Japanska popkulturen lika mycket som Uppcon är eftersom vi på DJ vill dela med oss av mer information om Japan generellt. Jag hoppas det låter intressant och att i alla fall någon kommer förbi och tittar. Inträdet är gratis för dom som undrar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej allihop, vet inte riktigt vart jag ska placera denna tråd, men någon mod fixar säkert det ~_^.

 

Jag tänkte bara berätta om en mässa som går av i Uppsala denna söndag (7e maj) som handlar helt enkelt om Japan. Inte lika stort som UppCon men vi försöker ge än mer seriös bild om Japan och hur man eventuellt kan åka dit/studera där.

 

Gratis inträde och det skulle vara kul om så många som möjligt kunde komma. Här är en länk till hemsidan som har mer information och vägbeskrivningar

 

http://www.destinationjapan.tk

 

Om någon skulle vilja komma och ställa ut skulle det kunna gå att fixas, det är bara att kontakta någon av oss ^__^.

Hoppas vi ses ^^.

 

lite mer informationn hehehehehehehe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...