Hoppa till innehåll
Anime.se

en ko...lr tjur kanske rättare sagt...


ebba
 Share

Rekommenderade inlägg

lr bara en tauren rent av, lite wow fanart igen, lovat mina små älsklingar jag spelat med i över ett halvår nu att rita deras karaktärer...

 

bara den andra klar, sådär 6 till o göra >_<

 

detta är då en vän jag håller mycket kärt, hans karaktär psygoat - tauren shaman ^^

psy_col.jpg

 

 

är medveten om alla möjliga fel i den men jag e då jävligt nöjd, första gången jag förösker mej på ett muskelberg, finns fortfarande mycke o lära men men...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

imponerande färgläggning som alltid

 

hans bortre hornet ser lite vridet ut, tror inte perpekktivet blev rätt där

 

mycket väl medvetandet om hornet just...

men färglagde hornen sist och orkade inte bry mej så mycket >_< nån gång kanske ja fixar till de -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
hehe ;D nice nice varför inte en gnome tjej warrior här näst ;P (jag spelade som en ;P) med 2 rosa tofsar ^^

 

 

(())

snygg som fan ;D

(())

 

gnomer e läskiga små saker...

men ne, ritar bara mina vänners karaktärer just nu, segar som faen med det bara -.-;;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nice! Jag älskar med wow och har spelat de tills de komm ut :P LvL 60 hunter ^^ Skulle vara coolt om du gjorde en tauren warrior i tier 3 sättet ;) Det nya då. ^^

 

som sagt, skulle nån av mina nära, kära vänner bry sig om att skaffa tier 3 kanske jag skulle rita de, men än så länge e de ingen som har de ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...