Hoppa till innehåll
Anime.se

transformers the movie wtf


Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

Som Transformersfan så var filmen verkligen över förväntan. Jävligt bra humor, specialeffekter, handlig osv.

Bland det bästa var att Jazz hade kvar sin gamla personlighet och att han snackar slang från G1 och att Optimus röstskådespelare Peter Cullen är samma som i G1.

Fast en del saker kunde dom ju gjort bättre. Jag tyckne nog att när det gäller sångerna till filmen som bl a Linkin Park och Disurbed gjorde, att man spelade dom under filmen som man gjorde med den gamla filmen från -86.

Och dom had totalsabbat Starscreams personlighet i filmen. När Megatron träffar Starscream i filmen skulle han inte sagt "Jag lever för att tjäna dig Megatron" utan "Hade Jag varit ledaren skulle Autoboterna varit utplånade för länge sen". Det almänt kännat att Starscream alltid försöker störta Megatron.

För övrigt så var filmen väldigt bra och värd att se. Kan knappt vänta på uppföljaren dom jobbar på. Där så ska bl a Construcicons och Dinobots vara med.

Dinobots kan inte misslyckas!!!

 

PS

Sa inte Optimus "Autobots Roll Out" i filmen det är ju en klassisk replik från G1 ;) ?

 

För de som inte vet så är G1 de första säsongerna som sändes med Transformers på 80-talet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...