Hoppa till innehåll
Anime.se

Kyou no Go no Ni (Idag 5-2, direkt översatt)

CarrierZ
 Share

Rekommenderade inlägg

Andra avsnittet sändes för ett litet tag sedan, och nu undrar jag om även ni uppsk"r"attar denna serie lika mycket. Riktigt bra. Skulle gärna skriva lite mer om vad den handlar om, när den sänds, osv, men det börja närma sig bädden.

Finns säkert någon som kan ge lite fakta, skärmdumpar, och allt sådant, jaja, ni vet!

Ni som kanske inte listat ut var "Idag, 5-2" är, så kan man förbättra översättningen med "Idag i klass 5-2"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är en OVA, inte en TV-serie. Det är därför det är så länge mellan avsnitten.

Jag antar att detta är ditt svar på Pixelgamers fråga? Hah, blev lite förvirrad där och tänkte att du bara lade in någon, hm, "random comment"

Tydligen verkar det inte som de flesta har sett denna, synd det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är en OVA, inte en TV-serie. Det är därför det är så länge mellan avsnitten.

Jag antar att detta är ditt svar på Pixelgamers fråga? Hah, blev lite förvirrad där och tänkte att du bara lade in någon, hm, "random comment"

Heh, nä, jag svarade på pixelgamers fråga. Kan bli lite väl kortfattad ibland, speciellt när jag inte orkar citera. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter