CarrierZ Skrivet juli 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2006 Andra avsnittet sändes för ett litet tag sedan, och nu undrar jag om även ni uppsk"r"attar denna serie lika mycket. Riktigt bra. Skulle gärna skriva lite mer om vad den handlar om, när den sänds, osv, men det börja närma sig bädden. Finns säkert någon som kan ge lite fakta, skärmdumpar, och allt sådant, jaja, ni vet! Ni som kanske inte listat ut var "Idag, 5-2" är, så kan man förbättra översättningen med "Idag i klass 5-2" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2006 Sänds avsnitten med 3 månaders mellanrum? :S Nej har inte sett nåt av den än, men man kanske ska göra det då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFluff Skrivet juli 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2006 Det är en OVA, inte en TV-serie. Det är därför det är så länge mellan avsnitten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CarrierZ Skrivet juli 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 3, 2006 Det är en OVA, inte en TV-serie. Det är därför det är så länge mellan avsnitten. Jag antar att detta är ditt svar på Pixelgamers fråga? Hah, blev lite förvirrad där och tänkte att du bara lade in någon, hm, "random comment" Tydligen verkar det inte som de flesta har sett denna, synd det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFluff Skrivet juli 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2006 Det är en OVA, inte en TV-serie. Det är därför det är så länge mellan avsnitten. Jag antar att detta är ditt svar på Pixelgamers fråga? Hah, blev lite förvirrad där och tänkte att du bara lade in någon, hm, "random comment" Heh, nä, jag svarade på pixelgamers fråga. Kan bli lite väl kortfattad ibland, speciellt när jag inte orkar citera. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2006 Jag har sett första, och jag gillade det faktiskt. Lite pedofilvarning dock xD Btw, andra avsnittet sändes inte heller, då det är en OVA Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2006 Missade att det var OVA ^^; Fast jag tycker ändå det är långt mellan avsnitten? Och hur släpper de avsnitten (vilket medium)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFluff Skrivet juli 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2006 @pixelgamer: I största sannolikhet direkt på DVD. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2006 28 minuter på en dvd, är inte det lite lite? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CarrierZ Skrivet juli 7, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 7, 2006 Nej. Oftast är de ännu kortare. Och ja, de släpper dem direkt på DVD. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg