Hoppa till innehåll
Anime.se

Letar peruk!


Chairman
 Share

Rekommenderade inlägg

Hallå hallå jag letar efter peruker, inte nödvändigtvis cosplayer-versioner men sådana välkomnas också.

 

Känner ni till någon butik(Sverige) där man kan köpa dessa (inte vanliga peruker utan typ lila blå och gröna - låtsashår) eller kanske en hemsida? Föredragsvis en europeisk eller kanske t.o.m en svensk? Ej amerikans eller japansk då jag har begränsade möjligheter till import.

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 11 months later...
Hallå hallå jag letar efter peruker, inte nödvändigtvis cosplayer-versioner men sådana välkomnas också.

 

Känner ni till någon butik(Sverige) där man kan köpa dessa (inte vanliga peruker utan typ lila blå och gröna - låtsashår) eller kanske en hemsida? Föredragsvis en europeisk eller kanske t.o.m en svensk? Ej amerikans eller japansk då jag har begränsade möjligheter till import.

 

Tack på förhand!

 

Hej.

 

Är inte alls inloggad så ofta nu här och ser nu att du har skrivit detta sedan nästan ett år tillbaka.

 

Du kanske ha redan hittat peruk, men här finns allafall en svensk sida:

http://www.buttericks.se/webbshopen.aspx

 

Jag fann denna medan jag själv letar efter någon anime-liknande peruk.

Själv letar jag fortfarande efter andra anime-liknande peruker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...