Hoppa till innehåll
Anime.se

Gothic lolita -hemsida!


Chairman
 Share

Rekommenderade inlägg

Närmare bestämt denna:

http://www.cosmates.jp/shop/index/cp-43_78.html

 

Någon som har handlat här eller ska göra det? Jag behöver någon som kan handla med mig (så vi kan dela på portot) och som kan använda penpal (el. annan betalning) då jag inte kan göra detta... Har nämligen föräldrar som vägrar låta mig handla.

 

Snälla hjälp! XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är tyvärr för lång för deras saker, så jag kan inte handla därifrån :sleep:

 

Om ingen vill handla med dig här, kan du alltid fråga på http://community.livejournal.com/nordic_loli

 

Men se upp lite med Cosmates, en del av deras kläder är av dålig kvalite. Fråga runt och be om andras recensioner för att hitta de bra sakerna :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sett en del av deras grejer, och läst rätt mycket på Lolitasnap och egl-forumet på livejournal. På det store hela verkar folk säga att de har väldigt billig spets (som ser billig ut, är hård och skrapig) men att kläderna utan så mycket spets brukar vara bra.

 

Aldrig hört om problem med betalning, leverans eller så, men fråga runt om du känner dig osäker.

 

Du kan inte beställa från utlandet och betala i efterhand, det är helt omöjligt. Det går bara från svenska butiker och några sådana som har lolita-kläder finns inte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, okej. Man får alltså beställa kläder utan spets X3

 

Jag får nog göra det ja.

 

Jo jag vet men önskan finns där... hehe. Är stort sagt omöjligt för mig att handla utan penpal eller sådant och där är det 18-års-gräns och funkar alltså inte. Och att skicka ett kuvert med pengar är inte något jag vill göra. Jag hoppas bara att jag hittar någon som vill handla med mig >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Chairman, om dina föräldrar har internetbank elelr nåt liknande, så brukar man kunna skapa ett temporärt konto där man för över precis så mycket pengar man tänkt betala, sen är det bar alämna ut det temporära kontonumret, väldigt smidigt. Tänkte ifall det var så att de inte vill lämna ut sina riktiga kontonummer...

Annars så finns det nog inte så många sätt att betala på =/

 

PS. Kan inte dina föräldrar skaffa paypal? payson? etc?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo det är detta jag försökt övertala dem till men jag tror att den ursäkten mest är för att jag inte ska handla kläder de inte tycker om XD.

 

Inte heller min "käre" bror ville hjälpa mig genom att låta mig använda hans paypal då han inte tycker om kläderna jag vill ha heller. :surprised:

 

Det bästa vore om jag var 18 redan nu så jag kunde starta ett eget paypal... Hårt att vara liten :|

 

Och till Dancing Moon, jag tog ditt tips och skrev ett inlägg på nordic lolitas ^__^. Det kanske fixar sig nu. Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...