Hoppa till innehåll
Anime.se

Warwolts Galleri, NY BILD// 28nde


Warwolt
 Share

Rekommenderade inlägg

Der Kralzen Panzer, die meister af Titan Panzers (eller nåt, min tyska är sämst. Efter ett års pluggande är jag överaskad att jag ens kunde skriva detta :P)

 

Doddis här, med mitt nya nickname (Doddis har jag inte använt på ett BRAAAAA tag. Warwolt är det namn jag nu visar mot alllt och alla ;) )

Tänkt göra comeback med en drös bilder från skolan, men tyvär har jag bara en bild för tillfället att öppna med. Herregud, min scanner var dammig för att jag inte använt den på en sådan tid. Den är fanimeg antik O_o

 

DerKralzenPanzerInkedandBackgroundc.png

 

[Edit] Lade till en bild som jag tagit bord pappret runt bilden :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Njaaa, gillar nog mer att börja om på nytt med nytt namn och en ny användare. Kan du kanske lägga till en text under mitt namn att jag är gammla Doddis dock? Om det är för mycket begärt frästar jag med Skelletet till en Scwarze Blitz Eisen Plattiered (Black Lightning, Iron Clad)

 

DerScwarzeBlitz.png

 

Liten text, som jag är tacksam över att Babel Fish (hoppas jag ijaf) klarade av att hjälpa till att fylla igen de flesta hålen i min tyska (gillar att skriva på tyska :P)

 

Engelsk

The Black Lightning is the fastest and most stealth-able Iron Clad in the whole scout series. Its quick movement makes it dramaticly effective to claim multive objectives on a very short period of time, making it being used by most of the German Alliance army.

 

Tysk

Der schwarze Blitz ist das schnellste und meiste Heimlichkeit-able Eisen, das in der Ganzpfadfinder-Reihe plattiert ist. Seine schnelle Bewegung bildet es dramaticly wirkungsvoll, multive Zielsetzungen auf einem sehr kurzen Zeitabschnitt zu behaupten und bildet es verwendend durch die meisten des deutschen Bündnisses army

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bilden på "tankern" eller vad det heter? (pansarvagn kankse) :) jag har ingen koll på sånt.. iaf.. den är aningen ur perspektiv med slutet på pipan osv..

 

i övrigt är det rolig att se dig lägga upp en massa charmiga bilder och att du tar dig tiden att nämna namnbytet osv.. :)

 

Warwolt :) yep det låter bra :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Välkommen tillbaka först och främst : D Men....Doddis lät mycket finare tycker jag D: Oh well...

 

Gillar senaste bilden, speciellt den inkade verisionen : D Du inkar typ, tusen gånger snyggare än jag xDx

Intressanta bilder för övrigt :3 Fortsätt så, vill gärna se mer~

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...