marregnocci Skrivet september 20, 2006 Anmäl Share Skrivet september 20, 2006 Säljer ut det mesta av min manga på grund av flytt. Listan nedan är vad jag lägger upp på Tradera med början idag och sen så fort jag hinner med, det kan nog tillkomma lite manga och någon dvd utöver det jag skriver här. Gå in på tradera och se vilka auktioner som är igång Japanska: BASTARD!! : vol 1-19 X : vol 1-11 Wing-man : vol 1-13 To-y : vol 1-4 Yuyu Hakusho : vol 1, 2, 5, 5, 6, 9 EX : vol 1, 2 Orange Road : vol 1-3 Gründen vol 1 Tetsuwan Atom : 1 vol MPD-Psycho : vol 1 Quiz : vol 1 Dystopia: 1 vol Rurouni Kenshin : vol 1-2 Franska: Japan : vol 2, 3 Bastard!! : vol 1-2 Yuyu Hakusho : 4, 6, 15, 16, 19 Wing Man : vol 1, 4 AD Police Orange Road : vol 1 Fushigi Yugi : vol 1 Dragon Ball : vol 41 Ryu Seïki : vol 4 Les Chevaliers du Zodiaque : 6, 9, 20 DESSUTOM Blandade affischer Lite blandade franska och engelska serier Lite svenskt Ett par årgångar franska AnimeLand +något mer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg