Hoppa till innehåll
Anime.se

Naira anländer...


Naira
 Share

Rekommenderade inlägg

Schysst sida det här. ^__^ Och min första post blir i konstplanket.

 

<Naira Saphire>

<Naira Saphire> *Färglagd*

 

Note*: Jag färgläggde inte skorna med flit för jag är usel på att färglägga. Glömde även rita Nairas drakögon på skissen så det blev på färgläggningen.

Ritade en minibild på hennes riktiga fot.

 

Info om Naira:

Naira är en halvdrake och har förmågan att förvandla sig till drakar av olika typer. Hon går oftast runt bland folk som människa.

 

Hennes människogestalt är inte helt perfekt p.g.a att hon fortfarande har kvar sina drakögon och draktänder. Det löser hon med att annvända solglasögon och inte prata så mycket bland folk.

 

Ni som vill läsa mer om henne kan göra det i in fan fic 'Dragon Secrets' som finns på min sida Destiny Sky

 

Så vad tycker ni om min bild? ^^;;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Först och främst, välkommen Naira =)

 

Lé uberbröst hon har, det är alltid trevligt 8) För övrigt gillar jag hennes händer mycket, händerna är faktiskt bland det bästa på bilden tycker jag, och jag som tycker att händer är så svåra att göra ;D Ett stort plus för det.

Synd bara att du har ritat på ett rutigt papper D:

För övrigt så gillas den färglagda verisionen mycket :)

 

Undrade bara över en sak, hur kan hon smälta in ombemärkt bland människor om hon har helt kolsvart hud? :'O

 

Intressant koncept dessutom, hoppas du postar mer bilder snart! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Först och främst, välkommen Naira =)

 

Lé uberbröst hon har, det är alltid trevligt B) För övrigt gillar jag hennes händer mycket, händerna är faktiskt bland det bästa på bilden tycker jag, och jag som tycker att händer är så svåra att göra ;D Ett stort plus för det.

Synd bara att du har ritat på ett rutigt papper D:

För övrigt så gillas den färglagda verisionen mycket :)

 

Undrade bara över en sak, hur kan hon smälta in ombemärkt bland människor om hon har helt kolsvart hud? :'O

 

Intressant koncept dessutom, hoppas du postar mer bilder snart! :D

 

Hon blir av med sin kolsvarta hud när hon ser ut som människa. ^^;; Och den kolsvarta huden är drakhud som hon har som halvdrake.

 

Jag gillar även att rita i mit rutiga kollegieblock mer än på vitt plant papper... ^^;;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...