Hoppa till innehåll
Anime.se

Wolt Troll VS Nille Troll


Nille
 Share

Vinnare?  

15 medlemmar har röstat

  1. 1. Vinnare?

    • Warwolt~
      10
    • Nille~
      5


Rekommenderade inlägg

Hohum~

Hejsan gott folk 8D

Såå...Jag och Warwolt (former Doddis) har beslutat att göra en liten ritarduell, eller, det var Warwolts idé och jag dyrkade den så.~ ^^ Vi båda har gjort bilder på troll.

Ni för rösta fram vinnaren, pågår en vecka 8)

Lala~

 

Warwolts bidrag~ 8D

 

yayay.jpg

Warwolts kommentar: Trollet blev gulligt... eller nåt. Jag får inte mata den, men det tror jag den skiter i. Ska FÖRSÖKA inte öppna buren om jag förlorar >)

MWAHAHAAH

 

 

Och här är då mitt bidrag~

 

troll.jpg

Nöjd med bilden i sig, men ser mer ut som en vresig gammal gubbe med för långa armar än ett troll D: Blev inte ALLS trolllik, men nåja. D: Ful som ett troll iaf <3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

herregud vad jag ångrar att jag ej la till en träklubba och gav honom ett stort underbett och en blaffig huggtand D: Ser ut som en neandertalare.

Din hade iaf den klassiska trollpälsen Warwolt 8D söt! ^-^

weeeeell, må bästa troll vinna eller nått 8D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"AnimeVOID" XDDDDDDDDDDDDDDDDDD hahahaha snyggt ritat både och!

 

Nu till critz!

 

 

Nille: NICE NIPPLES ;D Men hans vänstra fot..... är på något sätt lite högre än den andra? lyften han foten lr? Är det meningen att han står? OCh vart tog hans höfra arm vägen? Även i den vinkel så borde man kunna see en liten glimt av armen, till exempel: bicepsen, just nu ser det ut som någon har huggit av armen =|. Hans axlar........, jadu, jag tror att du ser felet

(KOM IHÅG KRITISERA DIG SJÄLV)...resten ÄR PÅ G förutom bröstet xDD ;D GOOD JOB för en sådan snygg bild. Skuggning också snyggt ;D

 

You've improved!

 

Warwolt: Jag vet inte riktigt vad jag ska peka på, din stil? Kunde du inte ge järnet? Är det allt du hade?. Tro inte att bara för Nille fick mest kritik kommer jag rösta på dig, det är inte så. OM man ritar en skitsnyggbild, förberedd dig att få KRITIK, sen det är upp till kritikern om hur hård hans kritik ska vara! Ritar man en bild som du gjorde, som ritade bara för kul kanske, inte sitt bästa, då kommer du inte få typ ingen kritik alls, de flesta typ säger "SNYGGT, bra gjort" lr annars "Studera mer om människans anatomi". Jag säger dig, jag har inte sett dig rita en människa bara robotar lr andra sketcher förutom människa. Jag vill se dig rita en människa och vill du bli bättre inom teckningen, börja träna rita människor (bodyshots/hela kroppen alltså) och använd dig inte av animebilder för det är det sämsta referensen du kan kolla på, kolla på riktiga människor! VI, OSS, DU!

 

 

Have a tough skin, ta inte så hård ok? Jag vill att ni ska bli bättre, det är därför jag kritiserar, KOM IHÅG, det är ni som bestämmer om ni vill lyssna på kritiken lr inte.

 

Min röst går till Nille! Nille, du börjar fan bli bättre fortsätt så, sen joina VOID sen komer jag utmana dig XD haha skoja ;D Warwolt, jag gillade din troll faktiskt, riktigt söt ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"AnimeVOID" XDDDDDDDDDDDDDDDDDD hahahaha snyggt ritat både och!

 

Nu till critz!

 

 

Nille: NICE NIPPLES ;D Men hans vänstra fot..... är på något sätt lite högre än den andra? lyften han foten lr? Är det meningen att han står? OCh vart tog hans höfra arm vägen? Även i den vinkel så borde man kunna see en liten glimt av armen, till exempel: bicepsen, just nu ser det ut som någon har huggit av armen =|. Hans axlar........, jadu, jag tror att du ser felet

(KOM IHÅG KRITISERA DIG SJÄLV)...resten ÄR PÅ G förutom bröstet xDD ;D GOOD JOB för en sådan snygg bild. Skuggning också snyggt ;D

 

You've improved!

 

 

Min röst går till Nille! Nille, du börjar fan bli bättre fortsätt så, sen joina VOID sen komer jag utmana dig XD haha skoja ;D

 

Åh! 8D Jag blir alltid lika glad av din kritik Paddan! ^^

 

Ang foten. .. .fan D: Inte nog med att han fick för några tår för lite, så hamnar de även i olika höjd. Nej, det hade jag inte märkt innan och det var inte meningen heller D: Jag MÅSTE fokusera mer på fötter!

 

Ang. armen. Förlåt mig D: Ren j*vla lathet, hoppades att ingen skulle märka ;D Vilket var rätt naivt, hm, nåja.

 

Ang. Axlarna, usch jag vet D: Jag skyller på att han är ett helt normalskapt troll i min fantasi.

 

Ang. Skuggning, nu sköt mitt ego i topp 8D Jag har ju alltid haft en tendens att skita i att skugga mina bilder överhuvudtaget, har helt enkelt varit rädd för att sabba dem. Men nu tänker jag nästan gå åt andra hållet har jag bestämt mig för, att smeta på så mycket skugga som möjligt, och experimentera mig fram. Och efter att ha ritat till referens, jag gör det rätt ofta nu, typ i skolan XD så känns det iaf som att jag har blivit lite bättre =) Det sätter sig lite iaf.

Hemskt glad att det inte gick åt helvete med det 8D

 

Och sista ord, tja, jag försöker kritisera mig själv mera nu, men jag tänkte hoppa det i denna tråd, för att...jag är lat D: Och blev inte SÅ nöjd med bilden eftersom jag känner att jag misslyckats med att ge honom den rätta "troll" looken, annars nöjd MEN - han skulle ju bli troll D: Jag känner att jag borde kunnat gjort något bättre.

 

Tack återigen för din kommentar, att du tar dig tid att skriva så mycket känns jättekul och jag uppskattar det verkligen jättemycket =)

För övrigt så är det ett mål att komma in i VOID faktiskt ;D Men jag vill slipa LITE till på skillzen innan jag vågar. Men snart så.

Nu blev det långt här D: Iaf, tack så mycket igen!

 

**EDIT: Tack för rösten också! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...