DigBick Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Undrar bara när fillers börjar/slutar på One Piece? Tack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 One Piece är inte some t ex Naruto och har en hel massa fillersagor efter varandra, utan OP har dom utspridda lite här och där. http://www.arlongpark.net/Anime/Episodes Lista över ep 1-296, namn och vilka som är/är inte fillers. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 Utan att ge någon spoiler så kan jag säga att G-8 är klart min personliga favorit bland de fillers som finns i serien just nu. Helt klart bättre än vissa av filmerna tillsammans. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 Trots det lilla jag har sett av One Piece fillers så verkar de vara ganska bra. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg