Hoppa till innehåll
Anime.se

Bild av mig


K-chan
 Share

Rekommenderade inlägg

Suddigt ;__; Bilden förtjänar en skanner...

Anatomin ser OK ut, inte för att jag är någon expert inom ämnet men ^^; Fötterna kanske är lite stora dock.

Är det bandage han är inlindad i btw? C:

Ser bra ut, huvudformen, halsen och antydningar till ett ansikte, skulle gärna vilja se mera men inskannat. Rätt svårt att urskilja detaljer nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för kritiken! :)

Jo, det är bandage hon är inlindad i, och fötter lyckas jag ofta göra för stora. :

En gång i tiden hade jag en scanner, den är gammal och skraltig nu, men jag kan ju alltid se om den går att få igång (och om bilden fortfarande är hel och hållen). :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Överkroppen är lite kort tycker jag, och därmed också armarna. Fötterna känns lagom stora enligt mig, men jag kanske tycker om stora fötter, vem vet^^

 

Mellanrummet mellan benen är något som inte är särskilt realistiskt, eller åtminstone en klar överdrift, men som många tecknare gör och som jag personligen tycker mycket om. Man får bara akta sig lite för att inte överdriften överdriven ;) (ååh, nu var jag fyndig)

 

Men overall tycker jag att anatomin är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...