Hoppa till innehåll
Anime.se

"Bjäbb" sa vovven.


Sandera
 Share

Rekommenderade inlägg

..Titeln syftar på att jag plötsligt blivit en furryartist.:C således kommer det vara massa hundar och sådant i denna lilla tråd,och ytterst få människor.

HEHÖÖÖ.

 

Kaibutsu till GG.Tigerns färgläggning blev helt...urk,men annars rätt nöjd.: > hurrah för supersimpla bakgrunder!

 

Japansk terrier,Great dane eller wtf rasen heter på svenska,Tjeckisk varghund tre bilder till en bilddatabas på ett hundSIM.har tusen fler hundbilder,men dem ska jag ej tråka ut er med.c;

 

 

Adair. egen karaktär.: > var tänkt till void tidigare,men..öh.ville hellre ha en människa för mer dynamik och skit,så skortade den iden.om ni plötsligt älskar han och tanken på adair i void,hojta till .__.

Adair goes SMISKIG väääldigt nöjd med denna bilden.C8 lightsource-övning.

adair goes människamedblåhudochhorn.

Ah,bakgrunder,min största fiende! första bilden på Adair.var tänkt att vara eld i bakgrunder och kol han går på men..tja. .__.

 

Angelo GG's karaktär.<3

 

 

numret ni ser på vissa bilder är mitt användarID på en sida.namnet ni ser är mitt användarnman på andra sidor..uppenbarligen.D:

 

p.s,jag lovar att rita mer människor och skanna alla 203942034 skisser jag har.D:

p.p.s, den som köper mig en tablet får ett årts bildslaveri av mig.:C

p.p.p.s,MIN AV ÄR SEXIGARE ÄN DIN.

 

C&C tack.<3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

YAAAAYZDINABILDERHÖASHEMLI.

 

Älskar dina bilder. Höööhöhöa. Speciellt bilderna på Kaibutsu och Angelo, vilket inte var så svårt att lista ut men. >XD

Gillar också bilden på Adair som människa väldigt mycket.~ (:

 

p.s, min av är är ännu sexigare. ( inte för att jag tycker att din av är det men... x_x AJA... XD )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aidar, e fett cool XD

 

du vann just en fanart, skulle vilja ha en ref sheet på honom XD XD

 

Men iaf, en tablet kostar inte dyrt, jag har en trust wireless 1200 kr bara A4 till yta, lite sämre än Wacom dock, men den duger iaf och fungerar :)

 

Och av någon anledning så gillar jag dina furrybilder :D, fett gulliga <3

 

Sen nu till KRITIK eftersom du bad om det

 

C&C tack

 

FAST DET KOMMER SENARE xD, imorrn typ :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...